ΙΕΠ


 ΕΓΧΕΙΡΊΔΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ:

http://iep.edu.gr/el/primary-education-yliko/egxeiridio-drastiriotiton-gia-nipiagogous


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΙΕΠ:

http://iep.edu.gr/el/anakoinoseis-ergasthria-deksiotiton-menou


http://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis


Σενάριο για διατροφή:

http://aesop.iep.edu.gr/node/14205

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ :Στοματική υγιεινή και διατροφή:

https://elearning.iep.edu.gr/study/pluginfile.php/725729/mod_resource/content/2/%CE%94%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%91%20%CE%93%CE%95%CE%A1%CE%91%2C%CE%A4%CE%A1%CE%A9%CE%93%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%A3%20%CE%A5%CE%93%CE%99%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91.pdf


Για έγκριση εκπ/κών προγ/των και ερευνών:

http://iep.edu.gr/el/ereunes-programmata


Εικόνες ελεύθερες για χρήση και δημιουργία:

http://prosvasimo.iep.edu.gr/imagesdb/

Εικονοϊστορίες:

http://prosvasimo.iep.edu.gr/isoimages/to-delfini-%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF%20%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE.pdf

Κτιριακές υποδομές Α.Ε:

https://www.ktyp.gr/eksoplismoi-sxoleion/

Αξιολόγηση:

https://www.edweek.gr/wp-content/uploads/2021/09/iep-ergaleia-sept-2021-axiologisi-sholeion.pdf

οδηγός χρ:   https://sch-eval.iep.edu.gr/assets/files/manual_evaluation.pdf

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/epaggelmaties-ekpaideuses/axiologese-ekpaideutikou-ergou-skholikon-monadon/

Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την αξιολόγηση Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την αξιολόγηση

 Πού και πώς αποτυπώνεται το Σχέδιο Δράσης μιας Ομάδας;

Το Σχέδιο Δράσης κάθε Ομάδας αποτυπώνεται σε ειδική σελίδα της πλατφόρμας από τον/την Συντονιστή/-ίστρια της Ομάδας (με τη σύμφωνη γνώμη των μελών της). Η φόρμα περιλαμβάνει 3 ενότητες:

Α. Σχεδιασμός της Δράσης: περιγράφεται συνοπτικά η Δράση, και καταγράφονται οι στόχοι, η μεθοδολογία υλοποίησης, το χρονοδιάγραμμα, οι απαιτούμενοι πόροι και τα μέσα, οι διαδικασίες παρακολούθησης και αξιολόγησής της καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της. Η ενότητα αυτή παραμένει ενεργή για τροποποιήσεις – συμπληρώσεις μέχρι τον Δεκέμβριο εκάστου έτους. Μετά τον Δεκέμβριο, οποιαδήποτε τροποποίηση ή συμπλήρωση χρειαστεί να γίνει καταγράφεται στην επόμενη ενότητα (Β).

Β. Υλοποίηση της Δράσης: Καταγράφονται οι βασικές ενέργειες, οι εκδηλώσεις, οι δραστηριότητες κ.λπ. που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Δράσης καθώς και η πιθανή τροποποίησή τους κατά τη διάρκεια της υλοποίησης. Η ενότητα αυτή παραμένει ενεργή μέχρι την τελική υποβολή του Σχεδίου στο τέλος του διδακτικού έτους.

Γ. Αποτίμηση της Δράσης: Καταγράφονται συνοπτικά οι αλλαγές που έγιναν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τα αποτελέσματα της δράσης, ο βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί και η εκτίμηση των λόγων που συνδέονται με αυτόν, οι παράμετροι που διευκόλυναν την επιτυχία και οι δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, το υλικό που παρήχθη και οι επιμορφώσεις που τυχόν υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Δράσης. Κατατίθενται επίσης προτάσεις για αξιοποίηση του Σχεδίου ή επιμέρους πρακτικών από άλλες Ομάδες και σχολεία,  προτάσεις για επιμορφώσεις που κρίνονται αναγκαίες, καθώς και προτάσεις που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον Συλλογικό Προγραμματισμό του επόμενου έτους (π.χ. για νέες σχετικές Δράσεις, για συνέχιση ή επέκταση της Δράσης κ.λπ.).  Η ενότητα αυτή παραμένει ενεργή μέχρι την τελική υποβολή του Σχεδίου στο τέλος του διδακτικού έτους.

Τι υποβάλλει η σχολική μονάδα στην πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. και πότε;

Κάθε σχολικό έτος υποβάλλονται:

  •     Ο Συλλογικός Προγραμματισμός και οι τίτλοι των Σχεδίων Δράσης (από τον Σύλλογο Διδασκόντων) (1-20 Οκτωβρίου)
  •     Ο Αναλυτικός Σχεδιασμός των Δράσεων (από τις Ομάδες Δράσης) (Οκτώβριος-Νοέμβριος)
  •     Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης (από τον Σύλλογο Διδασκόντων) (μέχρι τις 25 Ιουνίου)

ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:

https://elearning.iep.edu.gr/study/pluginfile.php/188511/mod_resource/content/2/%CE%9F%CE%B4%

ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%82.pdf

ΚΟΥΙΖ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ:

https://elearning.iep.edu.gr/study/mod/quiz/attempt.php?attempt=2497596&cmid=16691


https://elearning.iep.edu.gr/study/pluginfile.php/187467/mod_resource/content/3/%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1%20%CE%94%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%84%CE%AE%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%95%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE.pdf

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ:

https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=510


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/epaggelmaties-ekpaideuses/axiologese-ekpaideutikou-ergou-skholikon-monadon/

Για είσοδο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/

Σχόλια